1408023.jpg
Taiteellinen silmä...

Pääsiäinen oli ja meni. Ja oli kyllä hauskaa! Kunnon luterilaisena poden kyllä pienoista moraalista krapulaa hedonismin yliotteesta ja töiden tekemättömyydestä. Tänään nousin sentään ihmisten aikoihin ja söin aamiaisruokia aamiaisaikaan, ja olen kyllä jaksanut pakertaa tenttikirjan kanssa ihan eri innolla kuin viime viikolla. Olin torstaina ihan loppu töiden jälkeen, mutta silti oli ihan pakko päästä näkemään kavereita ja valokuvia häistä. Otin jopa pienet nokoset kaverin sohvalla, sitten jaksoi taas siirtyä kotiin. Perjantaina olin jopa hyödyllinen, koulimme äidin kanssa tomaatintaimia. Makoisaa satoa odotellen. :)
Lauantaina oli paljon hauskaa tiedossa, kun olimme menossa kavereiden kanssa pelaamaan minicurlingia. Se oli tosi hauskaa, ja osoittautui, että kuten muissakin tarkkuuspeleissä myös tässä mulla oli hetkeni. Ja paljon sitten niitä toisia hetkiä...
Kaiken tän riehan keskellä olen ollut kotona lähinnä nukkumassa tai koomassa telkkarin edessä ja pikku konnuli on saanut viettää aikansa miten mielii. Rassukka. Lauantaina kun olin lähdössä kovalla tohinalla, oli konnakin ihan innoissaan kiipeämässä syliin tai kassiin.

1408030.jpg
"Mä olen iso poika jo, ota mut mukaan!"