Nyt olen vihdoin saanut läppärini takaisin. Se oli loman ajan huollossa ja reissasi sittemmin pitkin Suomea enemmän kuin minä. :) Mutta nyt se sitten löysi vihdoin kotiinsa ja langaton nettikin toimii taas. Jei!
Työt on alkaneet taas ja nappaa huomattavan vähän. Pitäisi siis hakea jotain oman alan hommia, kun maisterikin nyt sitten olen, mutta eipä ole täältä läheltä ollut oikein mitään tyrkyllä. Turvallisuushakuisena on uuteen työpaikkaan meno kyllä kaameeta, mutta minkäs teet...
Laittelen tähän vähän kesäisiä valokuvia, mitään kovin tuoretta ei ole, koska nyt vuorostaan mun uusi kamera on huollossa (uh, minä ja tekniikka!).

1798303.jpg
Ihanaa Mikkelin järvimaisemaa

1798317.jpg
Kaverin ihana mökki Nauvossa

1798358.jpg
Kupla-ajelulla

1798357.jpg
Urbaani konna preferoi kivettyjä polkuja pehmeän, mutta vaikeakulkuisemman, nurmikon sijaan...