Nyt alkaa kunto olla taas kohdillaan viiden päivän nukkumisen jälkeen. Olen latkinut yli 12 litraa yrttiteetä ja mustaherukkamehua ja vähänkö kyllästyttää. Joomokin on rauhoittunut vähän ja antanut mun nukkua, mutta seurailee mua silti joka paikkaan, tulisi varmaan suihkuunkin mun kanssa jos päästäisin.
Nukkumisen ohella olen lukenut Pullmanin Universumien tomu -trilogian. Se oli kyllä hyvä, mutta kun sen yhdistää aika tujuun yskänlääkkeeseen, on unet olleet vähintäänkin mielenkiintoisia. Telkkaria en ole katsonut käytännössä lainkaan, kun ei sieltä tule mitään katsottavaa, tai jos tuleekin, niin olen sattunut just nukkumaan sen yli.
Olin eilen niin kypsä tähän sairasteluun, että karkasin radalle. Olikin kyllä tosi kivaa! Nyt on vähän elämää nähnyt olo, mutta muuten tuntuu, että olen terveempi kuin päiväkausiin, joten eipä se sitten kai turmioksi ollut sekään reissu (vaikka etsiskelinkin taksia kaatosateessa kuuden aikaan aamulla). Onneksi oli sontikka fölissä.