Sain tänään kaikki loputkin sanat analysoitua. Kovasti mun piti siitä vielä jatkaa eteenpäinkin, mutta tuli stoppi vastaan (eli nälkä ja väsy). Olin eilen 8 tuntia yliopistolla ja myös siis sen 8 tuntia syömättä, veronsa se vie. Jos joku Tanja K. vetää tiettyä nautintoainetta nälkäänsä, kuten eräskin lööppi meille jaksoi hehkuttaa, niin osataan sitä täälläkin. Ei paranna yskää, mutta nälkä lähtee. Ja sitten taju.
Mutta tänään tulin ihmisten aikoihin kaupan kautta kotio, vedin itseni ähkyyn herkullisilla tortellineilla ja sitten aloin ladata akkuja. Useampaa kerrallaan vielä, kun puhelin oli seinässä ja minä sängyssä. Onneksi sentään niin päin.
Taisi joku prosessori jäädä taustalle raksuttamaan, kun herättyäni koin valaistuksen ja pompsahdin ylös kirjoittamaan mielessä olevan otsikon.
Se on hieno. Noin niin kuin mun otsikokseni. :)
Mutta tarkoittaa, että mun pitää katsoa vielä yhtä pikku juttua tossa analyysissa... Hmmm. Mut onneksi vain noin 40 x pikkujuttua, alussa en vielä lipsuillut näin kovasti :D. Ja mekaniikkaa se vaan on.